بازاریابی

رابط کاربری تعاملی

تاثیر  UX و UI در فروش و استراتژی های بازاریابی دیجیتال

تاثیر  UX و UI در فروش امروزه تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) نقش بسزایی در استراتژی های بازاریابی دیجیتال دارند. اگر نمی دانید UX و UI چیست و چه تاثیری در فروش دارند، با ما همراه باشید. برای فردی که با اصطلاحات UX و UI آشنا نیست، درک اینکه هر موقعیت مستلزم چیست […]

تاثیر  UX و UI در فروش و استراتژی های بازاریابی دیجیتال بیشتر بخوانید »

بازاریابی عصبی چیست؟

بازاریابی عصبی و 3 روش اصلی آن

بازاریابی عصبی چیست؟ حقیقت پشت بازاریابی عصبی به بیان ساده، واکنش مغز انسان به محرک های بازاریابی است و به بازاریابان کمک می کند تا تفکر پشت انگیزه خرید مصرف کننده را درک کنند. از این دیدگاه بازاریابی عصبی، در طراحی محصولات، تهیه و توسعه تبلیغات، قیمت گذاری خدمات و محصولات و بهبود نقطه فروش

بازاریابی عصبی و 3 روش اصلی آن بیشتر بخوانید »

روشهای تشخیص نیاز مشتری

3 روش موثر برای تشخیص نیاز مشتری

روش­های تشخیص نیاز مشتری یک کسب و کار برای بقا به مشتریان خود نیاز دارد. از این رو رقابت شدید بین مشاغل آنلاین برای جلب توجه خریداران، توسعه محصولات و خدماتی که متمایز بوده و برای بازار و مشتری جذاب باشند، دشوار است. در این مقاله می خواهیم روش های تشخیص نیاز مشتری را بررسی

3 روش موثر برای تشخیص نیاز مشتری بیشتر بخوانید »

ایجاد وفاداری در مشتری

ایجاد وفاداری در مشتری و 5 نکته طلایی

ایجاد وفاداری در مشتری شما در هر حوزه ای که فعالیت می کنید ابتدا باید سعی کنید ایجاد وفاداری در مشتری را داشته باشید. چرا که ممکن است شما سخت در حوزه ی کاری خود مشغول ارائه خدمات باشید اما ایجاد وفاداری در مشتری را انجام نداده باشید. در این صورت امکان دارد وقتی به

ایجاد وفاداری در مشتری و 5 نکته طلایی بیشتر بخوانید »

سرنخ فروش چیست؟

سرنخ فروش چیست؟ 5 نکته کلیدی سرنخ فروش !

سرنخ فروش چیست؟ در زبان لاتین کلمه ای به نام lead  وجود دارد که ترجمه ی آن به فارسی سرنخ فروش می شود. منظور از سرنخ فروش زمانی است شرکتی که شما دارید حداقل برای یکی از خدماتی که ارائه می دهد، اطلاعاتی را از شماره های تماس، ایمیل و نام فرد علاقه مند به

سرنخ فروش چیست؟ 5 نکته کلیدی سرنخ فروش ! بیشتر بخوانید »

affiliate marketing یا همکاری در فروش چیست ؟

affiliate marketing یا همکاری در فروش چیست ؟

affiliate marketing یا همکاری در فروش چیست ؟ نام دیگری که برای affiliate marketing می توان در نظر گرفت، بازاریابی پورسانتی و یا سیستم همکاری در فروش می باشد. اما اینکه چه تعریفی می توان برای این عنوان در نظر گرفت را در ادامه ی مطلب برایتان بیان می کنیم:   الگوریتم عملکرد همکاری در

affiliate marketing یا همکاری در فروش چیست ؟ بیشتر بخوانید »

مدیریت برند و استراتژی برندینگ چیست ؟

مدیریت برند و استراتژی برندینگ چیست ؟

مدیریت برند و استراتژی برندینگ چیست ؟ این مقاله به توضیح موارد بالا می پردازد، پس اگر می خواهید اطلاعاتی را راجب آن ها به دست بیاورید در ادامه با ما همراه باشید.   مدیریت برند چیست؟ مدیریت برند همواره دارای استراتژی برندینگ نیز می باشد که قسمتی مهم از عمل بازار یابی را شامل

مدیریت برند و استراتژی برندینگ چیست ؟ بیشتر بخوانید »

تبلیغات کلیکی یا ppc چیست ؟

تبلیغات کلیلی یا ppc چیست ؟

Pay per click همان تلبیغات کلیکی می باشد و در لغت به معنای پرداخت به ازای هر کلیک می باشد. در روش ذکر شده شرایط کار اینگونه است که به ازای هر کلیلی که روی تبلیغ شما انجام می پذیرد، شما باید مبلغی را بپردازید. در حقیقت در روش این نوع تبلیغات می توان گفت

تبلیغات کلیلی یا ppc چیست ؟ بیشتر بخوانید »

راهکار افزایش فروش آنلاین

4 راهکار افزایش فروش آنلاین

هر فروشگاه آنلاینی که بر روی بستر جهانی وب راه اندازی می شود، مسلما در ابتدا نیامده که بعد از مدتی فروش از این کار دست بکشد. هدف از این فروشگاه کسب درآمد به هر طریقی می باشد و می خواهند که با روی کار آمد بتواند به در آمد زایی خود کمک کنند. به

4 راهکار افزایش فروش آنلاین بیشتر بخوانید »

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

افزایش بازدید استوری اینستاگرام امروزه فضای مجازی به یکی از روزمرگی های اکثریت انسان ها تبدیل شده است به طوری که علاوه بر روزمرگی مردم از فضای مجازی برای کسب و کار خود نیز استفاده می کنند. اینستاگرام یکی از فضا های پر مخاطبی است که بیشتر مردم تمایل به حضور و فعالیت در آن

افزایش بازدید استوری اینستاگرام بیشتر بخوانید »