بازاریابی

نمونه هایی از گیمیفیکیشن

gamification چیست و چه اهمیتی دارد؟

تعریف gamification چیست؟ وقتی می گوییم gamification، در واقع استفاده از عناصر و قوانین بازی در برنامه های غیر بازی مدنظر است. هدف شرکت ها با استفاده از ویژگی های بازی، دستیابی به مخاطب هدف و افزایش تعداد کاربران است. صنایع از عناصر گیمیفیکیشن در شرایط بسیار متنوعی بهره می برند. شرکت ها؛ گیمیفیکیشن را […]

gamification چیست و چه اهمیتی دارد؟ بیشتر بخوانید »

دیجیتال مارکتینگ تبریز

خدمات دیجیتال مارکتینگ تبریز

دیجیتال مارکتینگ تبریز وقتی نوبت به مارکتینگ می رسد، مشتریان تان تعیین می کنند که شما چه کاری باید انجام دهید، نه شما. باید استراتژی بازاریابی خود را در جهت مشتریان بالقوه خود بچرخانید. در دنیای امروز، گاهی اوقات تصمیم گیری در مورد بازاریابی که به دنبال کدام طرف باشد، می تواند چالش برانگیز باشد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ تبریز بیشتر بخوانید »

بهترین کتاب های بازاریابی

معرفی 4 مورد از بهترین کتاب های بازاریابی

معرفی بهترین کتاب های بازاریابی بازاریابی یک علم اجتماعی مهم است که با زمینه های زیادی مرتبط است. از گذشته تا به امروز، درک بازاریابی تاثیر خود را با همگام شدن با پیشرفت و تغییر افزایش داده است. امروزه در هر زمینه کسب و کار، به طریقی با یک بخش بازاریابی مواجه می شویم. با

معرفی 4 مورد از بهترین کتاب های بازاریابی بیشتر بخوانید »

اهداف طراحی بنر در تبریز

خدمات طراحی بنر در تبریز 1400

خدمات طراحی بنر در تبریز طراحی بنر خوب برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی که مردم روی آن کلیک کنند، حیاتی است. دانستن نحوه طراحی یک بنر تبلیغاتی تنها یکی از مؤلفه‌های ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر است. عناصر دیگری مانند قرار دادن و ایجاد صفحات فرود موثر نیز مهم هستند. این راهنما بر نحوه طراحی

خدمات طراحی بنر در تبریز 1400 بیشتر بخوانید »

بهترین کتاب های فروش اینترنتی

معرفی بهترین کتاب های فروش اینترنتی در سال 2022

معرفی پرفروش ترین و بهترین کتاب های فروش اینترنتی دوستان، در اینجا لیستی از 12 کتاب برتر بازاریابی و فروش اینترنتی برای سال های 2021 و 2022 را برای شما آورده ایم. این کتاب های جدید برای به دست آوردن هدف افزایش فروش اینترنتی محصولات یا خدمات شما مفید خواهند بود. زمانی که آنها را

معرفی بهترین کتاب های فروش اینترنتی در سال 2022 بیشتر بخوانید »

افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری

10 روش افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری

افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری یکی از مهمترین نکات در مورد وب سایت و دیجیتال، بدون شک نرخ تبدیل کاربر به مشتری است. افزایش نرخ تبدیل، شما را به سمت تجارتِ بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر سوق می دهد. پس از بررسی خوب این محتوا، می توانید کسب و کار خود را

10 روش افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری بیشتر بخوانید »

چگونگی برخورد با مشتری ناراضی

7 نکته در برخورد با مشتری ناراضی

چگونگی برخورد با مشتری ناراضی روابط با مشتری دشوار است. همیشه یک نفر آن طرف تلفن یا میز است که از خدماتی که دریافت می کند راضی نیست. اما چگونه با یک مشتری ناراضی برخورد کنیم؟! در برقراری ارتباط با مشتری باید صبور و آرام بود. تعریف مشتری و شفاف سازی انتظارات او، تاثیر بسزایی

7 نکته در برخورد با مشتری ناراضی بیشتر بخوانید »

دراپ شیپینگ چیست؟

دراپ شیپینگ چیست و چه مزایایی دارد؟

دراپ شیپینگ چیست؟ دراپ شیپینگ یک روش تحویل محصول است که در آن فروشنده موافقت می‌کند هزینه سفارش را پرداخت کند. اما مشتری، محصول را مستقیما از سازنده دریافت می‌کند. سود فروشنده از معامله، تفاوت بین قیمت عمده و خرده فروشی کالای فروخته شده است. این فرآیند هم برای فروشنده و هم برای تولیدکننده مزایایی

دراپ شیپینگ چیست و چه مزایایی دارد؟ بیشتر بخوانید »

بهترین زمان پست گذاشتن در سایت

ترفندهای کشف بهترین زمان پست گذاشتن در سایت

بهترین زمان پست گذاشتن در سایت اگر محتوای سایت با کیفیت بالا را منتشر می کنید، از نظر بازاریابی آنلاین شروع بسیار خوبی دارید. با این حال، عوامل زیادی موفقیت شما را تعیین می کنند، مانند دانستن بهترین زمان پست گذاشتن در سایت! با برنامه ریزی دقیق برنامه محتوای خود، می توانید به پست های

ترفندهای کشف بهترین زمان پست گذاشتن در سایت بیشتر بخوانید »

چگونگی جلب اعتماد مشتری

6 استراتژی کاربردی برای جلب اعتماد مشتری

چگونگی جلب اعتماد مشتری اعتماد و وفاداری مشتری برای ایجاد یک تجارت موفق ضروری است. اگرچه ممکن است این موضوع بدیهی به نظر برسد، اما ایجاد و رشد پایه و اساس روابط بلندمدت با مشتری و به عبارتی جلب اعتماد مشتری بسیار دشوار است. از طرفی حفظ مشتری هزینه بسیار کمتری نسبت به جذب مشتریان

6 استراتژی کاربردی برای جلب اعتماد مشتری بیشتر بخوانید »