سئو در تبریز به چه صورت است؟
در ابتدا قبل از شروع به بحث شیرین سئو در تبریز باید شما را با این موضوع آشنا نماییم که منظور از سئو همان بهینه سازی موتورهای جست و جو است, اما به چه صورت؟
این گونه که شما با رعایت برخی قوانین که مربوط به سئو است می توانید رتبه ی دیده شدن وب سایت خود را در نتیجه های موتورهای جست و جو افزایش دهید و در ده رتبه ی اول قرار بگیرید، به زبان ساده تر در سرچ گوگل قرار بگیرید.
ولی ذکر این موضوع نیز خارج از قاعده نیست که در صورت نادیده گرفتن این موارد و رعایت نکردن آن ها وب سایت شما توسط الگوریتم های موتور جست و جو شناسایی شده و علاوه بر جریمه های خاصی که برای وب سایت شما شامل می شود وب سایت شما در رتبه های پایین تر در نتیجه های گوگل قرار گرفته و همچنین شانس دیده شدن وب سایت شما توسط مخاطبین کمتر می شود.
شاید برخی از صاحبان کسب و کار در ابتدای شروع کار خود به وسیله ی ایجاد وب سایت و فروش اینترنتی به تردید بیفتند و یا ترس این را داشته باشند که با وجود وب سایت های قدرتمند وب سایت آن ها دیده نخواهد شد ولی با وجود سئو در تبریز به راحتی این تضمین را برای صاحبان مشاغل می کنیم که همان وب سایت ها نیز در ابتدا شاید به این اندازه قدرتمند نبوده اند و تنها با رعایت قوانین و اصول سئو توانسته اند سایت خود را در نتیجه های جست و جوی گوگل بالا آورده و به این رتبه برسند.
حال اگر چه شما صاحب وب سایتی در شهر تبریز هستید ولی دارای مشتری زیادی برای خود نیستید و یا این که می خواهید بعد از طراحی سایت در تبریز برای خود و یا ارتقای آن فروش بالاتری را داشته باشید و به وسیله ی فضای اینترنتی مشتریان و مخاطبین هدف زیادی را برای خود دریافت کنید.
باید در رتبه های بالا و حتی ده رتبه ی اول نتیجه های موتورهای جست و جو قرار بگیرید و برای این کار باید تمامی قوانین و خدمات حرفه ای سئو در تبریز را برای وب سایت های خود اعمال کنید و باید وب سایت کسب و کار خود را به صورت یکنواخت هم برای مخاطبین خود و هم برای موتورهای جست و جو بهینه سازی نمایید.
تاثیر سئو در تبریز بر روی وب سایت به چه شکل است؟
به این صورت که موتورهای جست و جو سعی در هدایت مخاطبین هدف و همچنین مشتریان زیاد برای وب سایت شما هستند که این امر موجب افزایش فروش اینترنتی چندین برابر وسایل و محصولات شما می شود.
با استفاده از تمامی خدمات سئو در تبریز می توانید به کسب و کار خود در حوزه ی فعالیتتان, سریعا پیشرفت بخشیده و خیلی زود در جایگاه رتبه های اول موتورهای جست و جو قرار بگیرید که همین موضوع باعث افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود.
تبریز به عنوان شهر اولین ها به همشهری های خود این تضمین و اعتماد را می دهد تا سئو در تبریز موجب بالا رفتن فروش آن ها شود و در غیر این صورت و نتیجه نگرفتن مبلغ دریافتی عودت می شود.
از جمله استارت آپ های کلانشهر تبریز قونقا که به عنوان تاکسی آنلاین است و وای بای که سفارش آنلاین غذا و چندین کسب و کار دیگر به صورت اینترنتی می باشد که همه ی این موارد برای این که توسط مخاطبین بهتر دیده شوند از تمامی اصول سئو در تبریز استفاده کرده اند.
برای همین علت است در صورت استفاده از خدمات سئو در تبریز می توانید در بین شهرهای دیگر وب سایت کسب و کار خود را منحصر به فرد کنید.
سئو در تبریز همواره سعی می کند تا نام تبریز را در بین همه ی شهرها بهتر نشان داده و تمامی مخاطبین را از کل ایران به سوی وب سایت شما و خدمات و محصولات شما سوق دهد.
بهینه سازی موتورهای جست و جو در وب سایت به چه صورت است؟
طبق تحقیقات انجام شده در سال 2019 کاربرانی که به صورت آنلاین به موتور جست و جو جهت پیدا کردن محتوای مورد نیاز فراتر از صفحه ی اول نتیجه های جست و جو پیش نمی روند و برای همین است که سایتی که در اولین صفحه و در بالاترین رتبه قرار گرفته است از ترافیک بالاتری برخوردار می باشد.
بر همین اساس که گرفتن اولین رتبه در گوگل برای وب سایت شما و در نتیجه رونق کسب و کارتان از اهمیت بالاتری برخوردار است.
و این موضوع شایان به ذکر است که این مورد می تواند مورد جلب اعتماد کاربران برای استفاده و خرید از وب سایت شما شود.
سئو در تبریز این امکان را وب سایت کسب و کار شما می دهد تا با استفاده از تاکتیک ها و رعایت برخی اصول و قوانین موجب بالا رفتن رتبه ی نتیجه های وب سایت شما در موتورهای جست و جو شده و بر همین اساس وب سایت محصولات شما برای کاربرانی که همیشه سراغ خدمات خاص و منحصر به فرد هستند بیشتر قابل دیدن می شود.
بهینه سازی موتورهای جست و جو که سئو نام دارد مراحل متعددی دارد که به صورت زیر برخی از آن ها را معرفی می کنیم:
- بهینه سازی محتوای سایت
- بهینه سازی کدهای رابط کاربری
- رعایت صحیح چگالی متن
- رعایت محتوای سایت
- تهیه ی فایل Robot.txt
- تهیه فایل Sitemap
- معرفی سایت به ابزارهای گوگل
سئو بهتر است و یا تبلیغات در گوگل؟
بعد از این که سئو در تبریز را بر روی سایت محصولات و کسب و کار در شهر تبریز انجام داده شد نوبت انتخاب کلمه های کلیدی مناسب می رسد که اولین نقطه برای شروع جست و جوی مخاطبین می باشد و این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در صورت رعایت استانداردهای بیشتر بر روی وب سایت خود حتما دارای جایگاه بالاتر در موتورهای جست و جو مانند گوگل قرار می گیرد.
برای انجام بهینه سازی و مخصوصا سئو در تبریز باید دانش و شناخت کافی بر روی سورس های کد سایت داشته باشید که از آن بر روی طراحی وب سایت نیز استفاده می شود.
اصولا قسمتی از کار سئو بر روی کد سورس وب سایت انجام می گردد.
این فعالیت های سئو در تبریز به وسیله ی کارشناسان اگر چه انجام شود در بازه های زمانی مختلف و کمه کم از سه ماه آغاز می شود که در انتهای هر ماه باید یک گزارشی از وضع وب سایت باید ارائه شود.
تا در مقابل هزینه هایی که برای سئو در تبریز در نظر گرفته شده است بازدهی کافی را دریافت نمایید.
شاید برای اکثر کاربران این سوال پیش بیاید که آیا سئو بهتر است یا تبلیغات در گوگل؟
بهتر است در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در تبلیغات در گوگل انجام محاسبه مطابق بر ازای دریافت هر کلیک انجام می شود. ولی در سئو کاربر با جست و جوی عبارت مورد نظر در موتورهای جست و جو و مشاهده ی آن در اولین صفحه می تواند مبنی بر بهتر بودن آن نسبت به تبلیغات در گوگل است.
ضعف روش تبلیغات در گوگل به این صورت است که نتیجه های آن بعد از تمام شدن تبلیغات پایدار نمی باشد. و بعد از این که دوره ی تبلیغاتی به اتمام می رسد و کلیک کاربران تمام می شود وب سایت شما به جایگاه قبلی خود بر می گردند.
تشریح روش های بهبود سئو وب سایت:
برای بهبود سئو روش هایی وجود دارد که در زیر به تشریح روش های بهبود وب سایت می پردازیم:
یهینه سازی محتوای سایت:
این بخش تکنیک ها و فعالیت هایی را شامل می شود که نتیجه ی آن باعث بهبود سئو و رتبه وب سایت شما می شود.
محتوای سایت بسیار در بهینه سازی موتور های جست و جو اهمیت دارد.
در این باره باید در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید و کلمات کلیدی مرتبط با متن خود را انتخاب کنید.
هم چنین باید این کلمات کلیدی نیز بهینه باشند بدین صورت که باید توجه داشت کی و کجا از کدام کلمات استفاده کرد. به طوری که چگالی کلمات کلیدی نیز بهینه باشند.
محتوای سایت باید از دیدگاه کاربر نیز دارای بهینگی باشد چرا که محتوا را برای کاربر نوشته اید و او را مخاطب قرار داده اید.
پس باید نظرات کاربران نیز برای تان دارای اهمیت باشد.
معرفی محتوا نیز در حوزه بهینه سازی وب سایت از لحاظ محتوا بسیار مهم است.
چرا که شما باید بدانید محتوای وب سایت خود را از کجا و در چه نشست هایی تبلیغ کنید تا ترافیک زیادی را به سوی وب سایت خود هدایت دهید.
بهینه سازی کدهای رابط کاربری
زمانی که شما کد های خود را بهینه سازی می کنید سرعت وب سایت را به طور قابل توجهی افزایش می دهید.
برای این منظور باید کد های html, css و جاوا اسکریپت وب سایت شما بهینه باشد، از بارگذاری عکس های حجیم که مدت زمان زیادی برا لود شدن طول بکشد پرهیز کنید.
هم چنین آدرس وب سایت نباید به تعداد متعدد تغییر کند چرا که این عمل سرعت سایت را به طور قابل توجهی پایین می آورد.
ابزاری برای بررسی سرعت وب سایت وجود دارد که توسط خود وب سایت گوگل ارائه می شود و Page Speed Insights نام دارد.
رعایت صحیح چگالی متن
منظور چگالی کلمات کلیدی تعداد دفعاتی است که شما برای محتوای خود از کلمات کلیدی استفاده می کنید و در اصل تاکید بر تراکم این کلمات دارد.
الگوریتم های گوگل در این حوزه همواره دچار آپدیت و به روز رسانی می شود.
طبق آخرین به روز رسانی الگوریتم های گوگل چگالی باید ما بین یک تا سه درصد باشد.
البته در افزونه هایی هم چون Yoast seo آن را به طور معمول بین 0.5 تا 5.2 درصد در نظر می گیرند.
منظور از بروز رسانی های گوگل این است که پیش از این هر چقدر میزان کلمات کلیدی بیشتر بود رتبه سایت شما به همان صورت نیز افزایش می یافت.
اما گوگل طی بروز رسانی ای باعث ریزش رتبه ی بسیاری از سایت ها شد و قانون یک تا سه درصد را وضع کرد.
رعایت محتوای سایت
نکات زیادی در باره نحوه تولید محتوا وجود دارد که ما به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:
محتوای شما نباید کپی باشد، چرا که در این صورت شما قوانین کپی رایت را زیر پا گذاشته اید و توسط گوگل جریمه می شوید. پس باید برای محتوای خود منابع مشخصی داشته باشید.
باید مطمئن شوید که کلمه ی کلیدی شما به صورت بهینه استفاده شده است.
منتشر کردن محتوا از طریق کانال های تبلیغاتی با بازه های زمانی و … .
تهیه ی فایل Robot.txt
این نوع از فایل ها مخصوص کاربران نمی باشد و برای ربات ها هستند. اما چگونه؟
ربات هایی وجود دارند که چه از سوی گوگل چه از سوی دیگر موتور های جست و جو گر چه دیگر منابع وارد وب سایت می شوند تا آن وب سایت را شناسایی کنند و هم چنین دچار بررسی و کاوش کنند.
فایل های Rebots.txt نقش راهنمای ربات ها را در وب سایت دارند و مانند مجوز صادر شده ای برای این نوع فایل ها می مانند.
زمانی که رباتی وارد وب سایت شما می گردد اول از همه سراغ مطالعه و بررسی این فایل می رود.
این ربات به او در این مطالعه مشخص می کند که چه صفحاتی را می تواند تحت بازدید قرار دهد و چه صفحاتی برای این ربات بشته است و حق دیدن آن ها را ندارد.
از این طریق می توان رفتار ربات های ورودی را کنترل کرد.
تهیه فایل Sitemap
در این نوع فایل تمامی صفحات سایت تحت عنوان صفحاتی با فرمت XML لیست می شوند.
در نتیجه ی این عمل موتور های جست وجو گر گوگل یا بقیه موتور ها به راحتی می توانند درون وب سایت شما خزش کنند، محتوای آن را پیدا کنند و آن ها را ایندکس دهند.
در حقیقت این فایل، به نوعی وسیله ای برای شناسایی سایت به موتور های جست و جو گر است تا به آسانی و سریع تر بتوان سئو را بهبود بخشید.
هر چند سایت مپ ها در رتبه بندی تاثیری ندارند اما در بهبود نتایج تاثیر بسزایی دارند به صورتی که وب سایت شما آسا نرت شناخته می شود.
معرفی سایت به ابزارهای گوگل
این امر برای این است که وب سایت شما توسط موتور های جست و جو گر شناسایی شود و توسط واسطه گری آن ها به کاربر شناخته شود.
سوالات متداول