0
0

10 روش افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری

174 بازدید
افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری

افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری

یکی از مهمترین نکات در مورد وب سایت و دیجیتال، بدون شک نرخ تبدیل کاربر به مشتری است.

افزایش نرخ تبدیل، شما را به سمت تجارتِ بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر سوق می دهد.

پس از بررسی خوب این محتوا، می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید.

افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری

نرخ تبدیل چیست؟

نرخ تبدیل، نسبتِ بین ورود کاربر به یک وب سایت و تحقق اهداف تعیین شده در وب سایت است.

به عنوان مثال، اگر هدف در یک وب سایت فروش محصولات باشد، تبدیل، خرید محصول است. اگر از هر 100 نفر 1 نفر محصول را بخرد، نرخ تبدیل 1 درصد است.

برای افزایش نرخ تبدیل، باید از کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند، بهره وری بهتری دریافت کنید.

روش های افزایش نرخ تبدیل

زمانی که از قوانین طلایی برای افزایش نرخ تبدیل خود پیروی کنید، موفق خواهید شد که کاربران زیادی را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.

برخی از این قوانین عبارتند از:

  • بهبود سرعت بارگذاری صفحه

بهترین خدماتی که می توانید به کاربرانی که از طریق یک لینک وارد می شوند یا صفحه شما را جستجو می کنند ارائه دهید، سرعتی است که به آنها ارائه می دهید.

وقتی این سرعت 1/3 ثانیه باشد، میزان موفقیت شما بالاست.

  • سازگاری با موبایل

اگر وب ‌سایت خود را همزمان با دستگاه‌های تلفن همراه سازگار کنید، رضایت بازدیدکنندگانتان را افزایش می‌دهید و به افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری کمک می‌کنید.

این یکی از عناصر ضروری برای دیجیتال مارکتینگ است که شرکت ها روی کیفیت نمایش موبایل سرمایه گذاری می کنند.

مقاله مرتبط: 6 استراتژی کاربردی برای جلب اعتماد مشتری

 

نرخ تبدیل چیست؟

  • تست پاداش A/B

این بسیار مهم و حیاتی است که کسب و کار خود را با داده ها با انجام تست A/B توسعه دهید.

برای رشد کسب و کار و بهبود آن، باید مفهوم تست A/B را بدانید و به کار ببرید.

  • صفحه فرود

برای افزایش نرخ تبدیل، باید یک سازمان صفحه ایجاد کنید که به درخواست های کاربر پاسخ دهد.

اگر می‌خواهید فرمی را پر کند، باید فرم را در ناحیه‌ای قرار دهید که در نگاه اول قابل مشاهده باشد و یک صفحه‌آرایی آسان ارائه دهید.

  • شما باید یک وب سایت جالب و قابل درک داشته باشید!

داشتن یک طراحی صفحه قابل فهم و واضح به جای طراحی های پیچیده صفحه، باعث می شود که مشتری، راحت تر در صفحه اقدام کند.

استفاده از ساختار صفحه ای که مشتری را به راحتی به صفحه خرید در سایت های فروش محور برساند می تواند عامل مثبت مهمی برای افزایش نرخ تبدیل باشد.

علاوه بر این، رنگ های مورد استفاده نیز تاثیر زیادی در فعالیت های خرید دارند.

می توانید با رنگ ها سایت خود را جذاب کنید و آن را به یک سایت محبوب تبدیل کنید.

  • تکنیک پاپ آپ

شما باید پاپ آپ ها را امتحان کنید، که یک تکنیک اجتناب ناپذیر برای افزایش نرخ تبدیل است.

پاپ آپ هایی که پس از مدت زمانی که هنگام ورود به وب سایت تعیین کرده اید در مقابل کاربر ظاهر می شوند، می توانند تاثیر محرکی برای تبدیل داشته باشند.

در عین حال، اگر از تکنیک های بازاریابی با عبارات مختلف در صفحات مختلف استفاده کنید، می توانید تبدیل های قدرتمندتری را کسب کنید.

 

روش های افزایش نرخ تبدیل

 

  • قرار دادن فرم در وبلاگ

فرم هایی که در وبلاگ قرار می دهید نیز می توانند تبدیل شما را افزایش دهند.

هنگام خواندن محتوای وبلاگ خود، ساختارهایی را تشکیل دهید که تبدیل فوری را امکان پذیر می کند.

  • تخفیف غافلگیر کننده

هنگامی که تخفیف های شگفت انگیز ارائه می دهید، پاپ آپ ها برای کاربران بسیار جذاب تر می شوند.

کاربرانی که نمی خواهند تخفیف های شگفت انگیز شما را از دست بدهند با پرکردن فرم ها، به مشتریان شما تبدیل می شوند.

لذا به منظور افزایش بازدهی سایت و افزایش خرید، می توانید برای مشتریانی که از سایت شما بازدید می کنند و محصولی را به سبد خرید خود اضافه می کنند، تخفیف ویژه ای در نظر بگیرید.

یا اگر مشتری شما شماره ای در سایت شما ثبت کرده است، می توانید با او تماس بگیرید و دلیل نارضایتی یا عدم خرید محصول را پیگیر شوید.

این علاقه و پیگیری می تواند برای مشتریان شما خوشایند باشد و می توانید دیدگاه آنها را نسبت به برند خود تغییر دهید.

زیرا نباید فراموش کرد که مردم به برندهایی نزدیک می شوند که به آنها احساس خاص بودن می دهد.

 

افزایش نرخ تبدیل

  • به تبدیل کننده پاداش دهید

می توانید با دادن جوایز به کسانی که فرم را پر کرده و بروشورهای شما را دانلود می کنند، تبدیل را افزایش دهید. این جوایز می توانند به صورت آنلاین یا فیزیکی به مشتریان ارائه شوند.

  • چرخه شانس برای کاربران ایجاد کنید!

چرخه شانس اخیرا در دنیا برای دگرگونی مورد استفاده قرار گرفته است.

هنگامی که کاربران فرم را پر می کنند، از آنها خواسته می شود که چرخه شانس را بچرخانند و چرخه برای جوایزی که امکان برنده شدن وجود دارد، شروع به چرخش می کند. می توانید این افزونه را که با عناصر گیمیفیکیشن تزئین شده است در وب سایت خود امتحان کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://viraseo.ir/?p=7537
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

نظرات

1 نظر در مورد 10 روش افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. بازتاب: آموزش فنون مذاکره موثر: استراتژی‌ها، روش‌ها و تکنیک‌ها - ویرا سئو