گوگل ادوردز چیست و چگونه استفاده میشود؟

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز یک سیستم تبلیغات اینترنتی است که محصولات یا خدمات ارائه شده توسط کسب و کار شما را قادر می سازد تا در جستجوها و نقشه های گوگل به راحتی به کاربران دسترسی پیدا کنند.

کاربران در گوگل، پرکاربردترین موتور جستجوی جهان، کجا بروند، چه کاری انجام دهند و چه چیزی بخرند را جستجو می کنند.

زمانی که کاربران محصولات یا خدماتی را که ارائه می‌دهید جستجو می‌کنند، ممکن است تبلیغ شما در Google نمایش داده شود.

با AdWords، می توانید به راحتی به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید و شبکه فروش خود را گسترش دهید.

گوگل ادوردز چیست؟

 

قابلیت اندازه‌گیری گوگل ادوردز، آن را به یکی از اولین اولویت‌های تبلیغاتی شرکت‌هایی تبدیل می‌کند که قصد تبلیغ محصولات خود را دارند.

گوگل با میانگین بیش از 2 میلیون جستجو در دقیقه از سال 1998 برگزیده ترین موتور جستجوی جهان است.

گوگل با ارائه هر روز فرصت های جدیدی به کاربران خود با رویکرد نوآورانه خود، ابعاد متفاوتی در جستجوی اطلاعات، محصولات و خدمات برای خرید در اینترنت با گوگل ادوردز به دست آورده است که در اوایل دهه 2000 مورد استفاده قرار گرفت.

مدل های تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات گوگل ادوردز نه تنها به شرکت های بزرگ مقیاس، بلکه به شرکت های کوچک و متوسط ​​در یک منطقه گسترده خدمت میکند.

هنگامی که تبلیغات را با گوگل ادوردز شروع می‌کنید، می‌توانید با تعیین عبارت‌های جستجو، علایق، وب‌سایت‌هایی که مخاطبان هدف می‌توانند از آنها بازدید کنند، دسته‌ها و موضوعات، هدف‌گذاری خاصی را انجام دهید و تبلیغات خود را نشان دهید.

بنابراین، گوگل می‌تواند تبلیغات شما را در جستجوهای انجام شده در دسته‌هایی که شما مشخص کرده‌اید، با الگوهای کلمات کلیدی مورد نظر شما نشان دهد.

جدای از این، می توانید تبلیغات خود را به صورت بصری در قسمت های تبلیغاتی سایر وب سایت ها به نمایش بگذارید و حتی با بازاریابی مجدد کاربرانی که از صفحه بازدید می کنند، کاربران را با هزینه کمتری هدف قرار دهید.

انواع تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

  1. تبلیغات جستجوی گوگل

هنگامی که در شبکه جستجوی گوگل تبلیغ می کنید، زمانی که گوگل عبارات مرتبط با کلمات کلیدی شما را جستجو می کند، ممکن است تبلیغ شما در کنار نتایج جستجو ظاهر شود.

انواع تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

وقتی کلمات کلیدی شما با جستجوی گوگل مرتبط باشد، تبلیغات شما با نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.

تبلیغات شما ممکن است در بالا یا پایین نتایج جستجو در جستجوی Google ظاهر شود. علاوه بر این، تبلیغات شما در جستجوهای انجام شده در Google Play، Google Shopping، Google Images و Google Maps نمایش داده می شود.

  1. تبلیغات نمایشی  GDN Ads

Google Display Network به شما کمک می‌کند تا کاربران را هنگام مرور وب‌سایت‌ها، تماشای ویدیوهای YouTube، بررسی حساب‌های Gmail یا استفاده از دستگاه‌ها و برنامه‌های تلفن همراه، به دست آورید.

با گزینه Google Display Network، به لطف ویژگی هدف‌یابی، می‌توانید محصولات و خدمات خود را در مکان و زمان مناسب به مشتریان بالقوه تحویل دهید.

علاوه بر این، می‌توانید دوباره با کاربرانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده‌اند تعامل برقرار کنید و با استفاده از داده‌هایی مانند فهرست‌های بازاریابی مجدد، می‌توانید بازاریابی مجدد کنید.

با ویژگی هدف گیری خودکار سرویس گوگل ادوردز، می توانید مخاطبان با عملکرد بالا را بر اساس مخاطبان هدف فعلی و صفحه فرود سایت خود شناسایی کنید.

بنابراین، می‌توان با هزینه‌های کمتر تبدیل‌های بیشتری دریافت کرد. می‌توانید از ویژگی‌های هدف‌گیری و پیشنهاد قیمت خودکار برای به حداکثر رساندن تبدیل‌های تبلیغاتی خود در گوگل ادوردز استفاده کنید.

  1. تبلیغات جیمیل

این تبلیغات در بالای صندوق ورودی کاربران ظاهر می شوند. با شبکه جستجو، تبلیغات شما می تواند به کاربرانی برسد که محصولات یا خدمات خاصی را جستجو می کنند.

از سوی دیگر، شبکه نمایش می تواند توجه مشتریان بالقوه ای را که خرید انجام می دهند، جلب کند. به این ترتیب می توانید محصول یا خدمات خود را بدون اینکه منتظر بمانید تا کاربران شروع به جستجو کنند، به آنها ارائه دهید.

بسیار مهم است که تبلیغات خود را بر اساس جستجوهای انجام شده توسط کاربران به روز نگه دارید. نکته ای وجود دارد که باید در بهینه سازی هایی که در رابطه با تبلیغات خود در شبکه نمایش انجام می دهید در نظر گرفته شود. اعمال تغییرات در Display Network ممکن است 12 تا 24 ساعت طول بکشد و ممکن است بلافاصله ظاهر نشوند.

چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

 

هنگام ایجاد یک کمپین جدید یا ایجاد تغییرات در یک کمپین موجود، باید به خاطر داشته باشید که به روز رسانی هایی که انجام می دهید فوراً در تبلیغات شما منعکس نمی شوند.

بنابراین، شما باید برنامه های خود را از قبل تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید محصول جدیدی را راه اندازی کنید، بهتر است که کمپین خود را چند روز قبل از تاریخ عرضه ایجاد کنید و تاریخ عرضه را برای راه اندازی تعیین کنید.

  1. تبلیغات ویدیویی

با ایجاد کمپین‌های ویدیویی جذاب با Google AdWords، می‌توانید با مشتریان به روش‌های مختلف در هنگام مرور YouTube و سایر سایت‌های ویدیویی که با Google همکاری می‌کنند، تعامل داشته باشید.

  1. تبلیغات اپلیکیشن

اکثر کاربران که در ایران به اینترنت متصل هستند، دسترسی از دستگاه های تلفن همراه را ترجیح می دهند. بر این اساس بیش از 30 ساعت در ماه صرف اپلیکیشن های موبایل می شود. با این حال، نرخ کشف ارگانیک و دانلود برنامه ها بسیار پایین است. با تبلیغات نصب برنامه، به کاربران امکان می دهد برنامه شما را از طریق تبلیغات نصب کنند.

چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

هنگام استفاده از تبلیغات AdWords که محصولات شما را بر اساس جستجوهای انجام شده توسط کاربران در شبکه جستجوی Google به مشتریان بالقوه ارائه می دهد، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

راه اندازی یک حساب Google Adwords

تعریف اطلاعات فنی در مورد وب سایتی که محصولات شما در آن در حساب Google Adwords شما نمایش داده می شود

تهیه محتوای تبلیغاتی/تبلیغاتی که می تواند تفاوت ایجاد کند

آشنایی با مدیریت حساب AdWords

برای همگام شدن با دنیای دائماً به روز شده اینترنت و همراهی با رقبا بدون فراموش کردن اینکه سایر مشاغل نیز در گوگل تبلیغ می کنند.

پیگیری منظم، بهینه سازی منظم تبلیغات و تبلیغات و نحوه پیمودن مسیر گزارش دهی از جمله موضوعاتی است که نیاز به توجه دارد.

مقاله مرتبط: گوگل تگ منیجر چیست؟ روش نصب؟

استفاده از گوگل ادوردز

 

با استراتژی تبلیغاتی مناسب، برنامه ریزی صحیح و نظارت دقیق بر تغییرات، می توانید به لطف Google Adwords اطمینان حاصل کنید که کسب و کار و محصولات شما از رقبای خود متمایز شده و در مقابل مشتریان بالقوه خود متمایز هستند.

با نتایجی که در طول فعالیت های تبلیغاتی خود به دست می آورید، می توانید نتایج واقعی تری در مورد اینکه چگونه باید در تبلیغات گوگل دنبال کنید، به دست آورید و می توانید به حداکثر هدفی که از تبلیغات خود به دست می آورید، برسید.

هنگام استفاده از گوگل ادوردز باید به موارد زیر توجه کنید!

تعیین بودجه تبلیغاتی خود به بهترین شکل

انجام تعیین صحیح کلمه کلیدی

تفکر مشتری مداری

به بهینه سازی وب سایت خود توجه کنید. گوگل با در نظر گرفتن ساختار صفحات در وب‌سایت‌های تبلیغ‌کنندگان و ویژگی‌های آن‌ها مانند سرعت باز کردن، دید تبلیغات شما را تنظیم می‌کند.

تلاش برای استفاده از چندین شبکه تبلیغاتی با هم.

توسعه یک استراتژی تبلیغاتی با در نظر گرفتن جستجوهای انجام شده در گوگل

انجام بهینه سازی با تجزیه و تحلیل بازده تبلیغات به خوبی.

مشخص کنید که تبلیغات شما کجا به خوبی نمایش داده می شود.

آموزش گوگل ادوردز

در صورت توجه به این گونه عناوین، استفاده از گوگل ادوردز بازگشتی واجد شرایط و مستمر به وب سایت شما خواهد داشت.

نکته مهم در تبلیغات گوگل بهینه سازی با توجه به نتایج به دست آمده با نظارت و بررسی مداوم است. گوگل ادوردز به لطف رابط کاربر پسندش یک سرویس بسیار آسان برای درک است.

برای تبلیغ محصولات کسب و کار خود می توانید تبلیغات خود را با ایجاد یک حساب کاربری AdWords شروع کنید و یا می توانید از شرکت هایی که خدمات حرفه ای در AdWords ارائه می دهند کمک بگیرید.

مطالب مرتبط
گذاشتن دیدگاه

ایمیل تان را وارد نکرده اید .وارد کردن ایمیل الزامی است