نکات حرفه ای سفارش و خرید بک لینک اثرگذار با هزینه کم✅

نکات حرفه ای سفارش و خرید بک لینک

برای سفارش و خرید بک لینک باید به فاکتور‌های مختلفی مانند اعتبار وب سایت مبدا یا همان قدرت دامنه آن، میزان اسپم اسکور آن و… را درنظر داشته باشید. همانطور که می‌دانید بک لینک‌ها مولفه اصلی سئو خارجی هستند و به همین دلیل در انتخاب و ایجاد بک لینک باکیفیت همواره باید دقت کرد. همانطور که ایجاد اصولی بک لینک به رشد صفحه شما می‌انجامد، غیراصولی کارکردن در این زمینه هم سایت شما را زمین می‌زند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم مهم‌ترین و حرفه ای ترین فاکتور‌هایی که در مسیر خرید بک لینک با هزینه کم و تاثیر زیاد باید درنظر داشته باشید، بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب تخصصی همراه ما باشید.

ویژگی‌های بک لینک باکیفیت و مناسب برای بهینه‌سازی وب سایت

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، استفاده از بک لینک برای ارتقا رتبه وب سایت امری بسیار حساس است. به همین دلیل روی هر سایتی برای ایجاد لینک به سایت خود نمی‌توانیم حساب کنیم. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌هایی را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که درنظر گرفته آن‌ها به اعتبار وب سایت شما کمک خواهند کرد. یک نکته دیگر اینکه رپورتاژ نیز نوعی بک لینک است که بصورت متن در سایتها منتشر می شود و منظور ما در این مقاله از بک لینک همان رپورتاژ می باشد.

بک لینک از سایت با اعتبار DR بالا

یکی از شاخصه‌های مهم سایت Ahref، رتبه دامنه یا همان Domain Rate است که به طور اختصاص DR نامیده می‌شود. شاید بتوان گفت که مهم‌ترین نکته‌ای که برای سفارش بک لینک باید درنظر داشته باشید، اعتبار سایت و امتیاز سایتی است که قصد ایجاد بک لینک در آن را دارید. این کار چند مزیت مهم دارد. اولین مورد این است که گوگل، بک لینک‌های ایجاد شده در سایت‌های معتبر را قابل اعتمادتر تلقی می‌کند. هنگامی که از چندین منبع معتبر بک لینک دریافت کنید، خواهید دید که گوگل سایت شما را معتبرتر تلقی می‌کند. همچنین درصورتی که بک لینک را در وب سایتی معتبر ایجاد کنید، رتبه‌بندی شما دستخوش تغییرات کاملا مثبتی خواهد شد.

این کمیت از صفر تا صد محاسبه شده و برای بررسی سایز و کیفیت بک لینک‌هایی که ساخته می‌شوند، کاربرد دارد. با استفاده از این مولفه می‌توانید اقدام به انتخاب یک گزینه مناسب برای ایجاد لینک‌های ورودی به سایت خود کنید. می توان گفت این شاخصه بسیار دقیق تر از DA ای هست که سایت ماز ارائه می دهد. بنده بعنوان یک متخصص سئو بصورت تجربی این موضوع را با مقایسه دهها سایت متوجه شدم. در سایت های خرید رپورتاژ این معیار را می توانید مشاهده و چیدمان نمایید.

رپورتاژ بدون تگ تبلیغاتی باشد

یکی از انواع رپورتاژ باارزش که از دسته محتواهای باکیفیت و مناسب تلقی می‌شود، رپورتاژ‌های بدون تگ تبلیغاتی و تگ رپورتاژ است. این مورد به اعتبار سایت شما نزد گوگل کمک می کند زیرا ردپایی از شما برای گوگل برجای نمی گذارد و گوگل رپورتاژ شما را نادیده نمی گیرد. همچنین به بهبود سئو سایت شما منجر شده و همچنین می‌توانند در جذب مخاطب هدف به خوبی موفق عمل کنند. مزیت دیگر این دسته از رپورتاژ‌ها این است که به صورت نامحسوس اقدام به معرفی برند شما می‌کنند. هم می‌توانید برای این دسته از رپورتاژ‌ها به سراغ سایت‌های مرتبط معتبر بروید و هم از سایت‌های خبری و تخصصی استفاده کنید. در پلتفرم های خرید رپورتاژ می توانید فیلتر انتشار در صفحه اصلی را روشن کنید تا این سایت ها را مشاهده نمایید.

بک لینک در سایت با تعداد ایندکس بالا

یکی دیگر از معیار‌هایی که برای انتخاب سایت بستر بک لینک باید درنظر داشته باشید، تعداد صفحات ایندکس شده بالاست. هر چه تعداد صفحات ایندکس شده سایتی بالاتر باشد می تواند نوید یک سایت خوب برای بک لینک باشد. این را درنظر داشته باشید که بک لینک، به صورت سریع ثبت نمی‌شود. به طوری که برای ایندکس شدن آن باید زمان چند ساعته تا چند روزه را صبر کنید. با این حال برخی راهکار‌ها وجود دارند که برای ثبت بک لینک و ایندکس کردن آن‌ها می‌توان عملی کنید.

رپورتاژ در صفحه اصلی سایت منتشر شود

بسیاری از وب سایت‌ها اقدام به انتشار رپورتاژ در صفحه اصلی وب سایت می‌کنند. اما در این بین وب سایت‌های دیگری را هم ممکن است ببینید که رپورتاژ را در دسته‌بندی رپورتاژ و صفحه اختصاصی این امر منتشر می‌کنند. این امر معایب خود را داراست. اولین مورد این است که افراد بیشتر از صفحه اصلی بازدید می‌کنند و بک لینک‌های ایجاد شده در سایر صفحات، بازدید چندانی برای شما ثبت نمی‌کند. بدیهی است که در این صورت بک لینک شما کاربرپسند نبوده و تنها از نظر سئو ممکن است قدری موثر باشد. همچنین بدلیل اینکه رپورتاژ شما از صفحه اصلی لینک نمی‌گیرد، در نتیجه ممکن است برای گوگل اهمیت کمتری پیدا کند و دیرتر ایندکس شود و در کل تاثیر کمتری بگذارد. در پلتفرم های خرید رپورتاژ می توانید فیلتر انتشار در صفحه اصلی را روشن کنید تا این سایت ها را مشاهده نمایید.

بک لینک با اعتبار و DA بالا

شاخصه DA معیاری است که توسط سایت ماز ارائه می شود و عددی بین 0 تا 100 می باشد. همانطور که می‌دانید سایت‌های دارای قدرت دامنه بالا، بازدید بالاتری دارند. به همین دلیل درصورتی که در این سایت‌ها بک لینک ایجاد کنید، خواهید دید که رتبه‌بندی وب سایت شما به خوبی بهبود می‌یابد. این را هم نباید از یاد برد که این دسته از سایت‌های مخاطبان وفاداری را دارا هستند. به همین دلیل بازدیدی که از این سایت‌های دریافت می‌کنید، کیفیت بالاتری خواهد داشت. جلوگیری از جریمه‌های گوگل هم مزیت دیگر بک لینک‌های مناسب است. همانطور که بک لینک‌های اسپم، بستر را برای جریمه شدن سایت شما فراهم می‌کنند، به همان اندازه بک لینک‌های باکیفیت هم به جایگاه و اعتبار سایت شما کمک می‌کنند.

در نظر داشته باشید که بعضی سایتها اقدام به بالا بردن اعتبار دامنه بصورت فیک می کنند که این موضوع را باید با ابزارهای کنترل بک لینک های سایت متوجه شد.

بک لینک با اسپم اسکور پایین

اسپم اسکور درمقابل دامین اتوریتی قرار دارد. یعنی به همان اندازه که بالا بودن دامین اتوریتی دارای اهمیت است، اسپم اسکور هم باید در سطح پایینی نگهداری شود. پایین بودن اسپم اسکور به این معناست که وب سایت شما ویژگی‌هایی که از نظر علم سئو مخرب هستند را دارا نیست. به همین دلیل باید به سراغ وب سایت‌هایی بروید که کمترین میزان ویژگی‌های مخربی بهینه‌سازی در آن‌ها دیده می‌شود. اشتباه ایجاد کردن بک لینک سبب افزایش میزان اسپم اسکور می‌شود.

بازه عددی اسپم اسکور بین ۰ تا ۱۰۰ بوده و افزایش آن تا ۳۰ معمولا برای وب سایت مشکلی ایجاد نمی‌کند. حتی گاها دیده شده است که این مقدار تا ۶۰ هم افزایش یافته و مشکلی ایجاد نکرده است. درصورتی که این میزان در سایت شما بین ۳۰ تا ۶۰ قرار دارد، باید بانهایت دقت بک لینک وب سایت‌های خود را ایجاد کنید. عوامل مختلفی سبب افزایش میزان اسپم اسکور می‌شوند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به زیاد بودن تعداد صفحات سایت، طولانی بودن بیش از اندازه لینک ها، افزایش غیرطبیعی بک لینک‌ها و… اشاره کرد.

با درنظرگرفتن تمامی این موارد، می‌توانید امیدوار به ارتقا رتبه وب سایت خود به کمک بک لینک باشید.

سخن پایانی

یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها برای رتبه‌بندی وب سایت‌های اینترنتی، لینک‌های خروجی ایجاد شده به مقصد آن‌ها یا همان بک لینک‌ها هستند. ایجاد بک لینک مانند راه رفتن برروی لبه یک تیغ می‌باشد. همانطور که بک لینک باکیفیت می‌تواند به خوبی به جایگاه و اعتبار سایت شما نزد گوگل کمک کند، بک لینک‌های بی‌کیفیت هم می‌توانند از نظر سئو وب سایت شما را متحمل امتیاز منفی کنند. در این مطلب به طور کامل درباره اصول سفارش بک لینک برای شما توضیحات کافی داده شد.

دانستید که برای انتخاب سایت مناسب برای ایجاد بک لینک، باید به DA آن و البته اسپم اسکور آن به خوبی توجه داشته باشید. همچنین نوع انتشار رپورتاژ و محل انتشار آن هم موارد دیگری هستند که باید درنظر داشته باشید. این را هم فراموش نکنید که وب سایتی که برای ایجاد بک لینک انتخاب می‌کنید، باید تا حدامکان از تعداد صفحات ایندکس شده بالا برخوردار باشد. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی با اصول ایجاد بک لینک آشنا شده باشید. آیا شما هم تجربه بکارگیری روش‌های مذکور را دارید؟ از تجربه خود برای ما بگویید.