محصولی در سبد خرید شما نیست.
در صورت فراگیری و آموزش ایمیل مارکتینگ به شکل مستقیم و در اسرع وقت می توانید موجب رشد و رونق و افزایش بازدهی و فروش کسب و کار اینترنتی خود شوید. با استفاده از ایمیل مارکتینگ به راحتی می توانید در مدت زمان خیلی کم فروش خود را چندین برابر کنید. براساس آمار گرفته شده ایمیل مارکتینگ به عنوان سومین روش برتر در دیجیتال مارکتینگ به حساب می آید که برای افزایش بازدید و ترافیک و در نهایت برای افزایش درآمد سایت ها تاثیر زیادی دارد. آموزش ایمیل مارکتینگ یکی از مواردی است که با عرض تاسف برخی افراد آن را به عنوان یک موضوع بی خود و ممکن ناپذیر برای افرادی که قصد یادگیری برای کسب و کارهای خود دارند اعلام می کنند و از سوی دیگر خود آن افراد سودجو به شدت در پی آموزش روش ها و متد های جدید آن هستند تا از این روش بتوانند محصولات و خدمات خود را به صورت میلیونی به فروش برسانند.
این مورد شاید برای همه پیش بیاید که در صندوق ورودی خود با کلی ایمیل های ناشناس مواجه شود که در زمان های گذشته ممکن بود حس هک شدن به شما پیش بیاید. ولی با گسترش ایمیل مارکتینگ دیگر چنین افکاری نه تنها به ذهن شما خطور نمی کند بلکه با شوق زیاد برای دیدن تخفیف های جدید برند مورد نظرتان آن ایمیل ها را دنبال کنید. چون استراتژی ایمیل مارکتینگ به گونه ای است که به هنگام خرید ایمیل شما ایمیل خود را نیز وارد می کنید و به دنبال آن منتظر آفرها و اخبار جدید برند مورد نظر خود هستید.
قبل از آموزش ایمیل مارکتینگ اگر بخواهیم در یک تعریف ساده بگوییم که ایمیل مارکتینگ چیست. بازاریابی ایمیلی یکی دیگر از روش های بازاریابی است که جهت معرفی کالاها و خدمات یک کسب و کار استفاده می شود و اولین سال شروع به کار آن در 1978 بود که در آن سال 13 میلیون دلار فروش داشت و امروزه به عنوان یکی از کانال های بازاریابی محسوب می شود شاید به اندازه ی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جالب به نظر نیاید ولی به عنوان یکی از روش های اثربخش برای جذب مخاطب است. در بازاریابی به روش ایمیل مارکتینگ صاحبین مشاغل با ارسال یک ایمیل که شامل یک پست از محصول و یا خدمات یک کسب و کار را به افرادی که ایمیل آن ها درج شده است ارسال می کنند.
قبل از آموزش ایمیل مارکتینگ باید بدانیم که برای این که بازاریابی ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار شما بازدهی داشته باشد باید در ابتدا استراتژی این کار را داشته باشید. فرض بر این که مخاطبین شما روزانه چندین ایمیل را دریافت می کنند و در صورت باز کردن صندوق ورودی وقتی که با حجم زیادی از پیام ها روبه رو شوند به طبع ایمیل شما گم شده و یا نخوانده مستقیما به اسپم انتقال می یابد.
در صورت برنامه ریزی مناسب به راحتی می توانید استراتژی آموزش ایمیل مارکتینگ را فرا بگیرید و بدانید که ایمیل را به چه کسانی ارسال کرده تا موثر واقع شود. برای این کار می توانید با رعایت پنج مرحله ای که در پایین ذکر شده است اقدام به بازاریابی نمایید:
زمانی که قصد ارسال ایمیلی برای هم کلاسی و یا دوست خود دارید به هیچ عنوان به ساختار آن توجه نمی کنید ولی در صورتی که ایمیل مارکتینگ به این شکل کار نمی کند و باید دقت زیادی روی آن شود و نیازمند تمرکز بیشتر و صرف زمان زیادی است. مشخصات بارز این روش را برای این که یک محتوای پربازده را برای مشتریان خود ارسال کنید به صورت زیر دسته بندی کرده ایم: