هشتگ گذاری در اینستاگرام، هر آنچه باید در سال 2022 بدانید!

هشتگ گذاری در اینستاگرام چه کاربردی دارد؟

هشتگ گذاری در اینستاگرام، اساسا راهی برای برچسب گذاری و دسته بندی محتوای شماست.

و به اینستاگرام کمک می کنند تا پست های شما را به کاربران مرتبط ارائه دهد.

در ساده ترین عملکرد خود، هشتگ هایی که استفاده می کنید به نتایج جستجو در صفحه کاوش اینستاگرام کمک می کند.

اما به همین جا ختم نمی شود.

از هشتگ ها به عنوان مرجعی برای الگوریتم اینستاگرام نیز استفاده می شود.

بنابراین اینستاگرام می تواند محتوای شما را دسته بندی کرده و به کاربرانی که فکر می کند علاقه بالایی به پست های این چنینی دارند، پیشنهاد دهد.

 

هشتگ گذاری در اینستاگرام

آیا هشتگ گذاری در اینستاگرام، در سال 2022 کار می کند؟

هشتگ گذاری در اینستاگرام همیشه کانون بحث‌های زیادی بوده‌ است، به ‌ویژه پس از توصیه اخیر اینستاگرام برای استفاده از 3 تا 5 هشتگ (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).

همانطور که اینستاگرام به آرامی به سمت جستجوی کلمه کلیدی معنایی می رود، دنیای جدیدی از احتمالات را در قابلیت کشف محتوا باز می کند.

که نشان می دهد کلمات زیرنویس یا موضوعات موجود در ویدیوهای شما نیز قابل جستجو می شوند.

با این حال، با وجود این پیشرفت‌های بزرگ، هشتگ گذاری در اینستاگرام همچنان در این پلتفرم پرطرفدار کار می‌کنند.

همراه با یک استراتژی محتوای قوی، این هشتگ ها می توانند به نتایج چشمگیر کمک کنند.

مقاله مرتبط: افزایش بازدید استوری اینستاگرام

35   هشتگ پرطرفدار در سال 2022

با وجود اینکه استفاده از هشتگ های بسیار محبوب، همیشه بهترین استراتژی برای جذب بیشتر در پست ها و استوری های شما نیست.

اما دانستن اینکه چه چیزی در برنامه ترند است، مفید می باشد، بنابراین در اینجا لیستی به روز از 50 هشتگ برتر اینستاگرام بر اساس استفاده در ماه گذشته آورده شده است:

#عشق

#طرح

#طراحی داخلی

#الهام بخش

#سبک

#هنر

#کسب و کار کوچک

#انگیزه

#غذا

#مسافرت رفتن

#هالووین

#عکاسی

#زیبایی

#دست ساز

#مشاور املاک

#سلامتی

#خود مراقبتی

#تناسب اندام

#شیوه زندگی

#خانه

#مغازه کوچک

#طبیعت

#اینستافود

#ootd

#معماری

#مراقبت از پوست

#وگان

#لوکس

#سالم

#زیبا

#کسب و کار

#کارآفرین

#سقوط

#سبک زندگی سالم

#خوشمزه – لذیذ

از چه تعداد هشتگ باید در اینستاگرام استفاده کنید؟

همانطور که اشاره کردیم، instagram اخیرا توصیه کرده است که سازندگان باید بین 3 تا 5 هشتگ در پست‌های خود استفاده کنند، علیرغم اینکه حداکثر 30 هشتگ در هر پست مجاز است.

این برخلاف همه چیزهایی است که قبلاً در مورد نحوه هشتگ گذاری در اینستاگرام شنیده ایم.

اما بر اساس تمرکز جدید الگوریتم های اینستاگرام روی کلمات کلیدی و SEO، این کار منطقی به نظر می رسد.

همانطور که می بینید، استفاده از هشتگ های بیشتر = نتایج بهتر.

با افزایش تعداد هشتگ ها از یک به 30، نرخ دسترسی 11 درصد (تا 35 درصد) افزایش می یابد.

ما حتی بررسی کردیم که آیا این روند نسبت به سال 2020 تغییر کرده است یا خیر، اما نتایج نسبتا ثابت بود.

در حال حاضر، استفاده از هشتگ های بیشتر همچنان بهترین استراتژی برای افزایش دسترسی و تعامل شما در پست های فید اینستاگرام است.

 

میتوانید این مقاله را نیز مطالعه کنید طراحی سایت در تبریز

 

کاربرد هشتگ گذاری در اینستاگرام

انواع مختلف هشتگ اینستاگرام

قبل از انتخاب هشتگ برای پست های خود، ایده خوبی است که انواع مختلفی از هشتگ هایی را که می توانید اضافه کنید در نظر بگیرید.

این کمک می کند مطمئن شوید که همه پایه ها را با استراتژی هشتگ خود پوشش می دهید.

پنج نوع اصلی هشتگ وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • هشتگ‌های مبتنی بر مکان، مانند #BryantPark یا #LowerEastSide
  • هشتگ های مارک دار برای کمپین ها یا رویدادها، مانند #Later یا #LaterCon
  • هشتگ‌های صنعتی که موقعیت شما را توصیف می‌کنند، مانند #SocialMediaManagers یا #Wedding Planners
  • هشتگ های متمرکز بر جامعه برای گرد هم آوردن جامعه شما، مانند #VanLifeLiving یا #IAmASweatyBetty
  • هشتگ های توصیفی که محتوای پست واقعی شما را توصیف می کند، مانند #WoodwickCandles یا #SheaButterProducts

هیچ فرمول خاصی برای اینکه چه تعداد از هر یک از این هشتگ ها را باید بگنجانید وجود ندارد.

اما در نظر گرفتن دسته بندی های مختلف می تواند الهام بخش خوبی باشد و به هدایت استراتژی شما کمک کند.

چگونه بهترین هشتگ ها را برای استراتژی محتوای خود پیدا کنید؟

گزارش ها نشان می دهد که اضافه کردن 20-30 هشتگ مرتبط به پست ها، بهترین راه برای افزایش دسترسی و نرخ تعامل است.

اما چگونه می توان این تعداد هشتگ مرتبط را برای هر پست پیدا کرد؟

در اینجا 3 تاکتیک مختلف وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

تاکتیک شماره 1: از ابزار پیشنهاد هشتگ گذاری در اینستاگرام، مانند Later استفاده کنید.

ابزار Later’s Suggestion Hashtag راهی آسان برای یافتن هشتگ ها بر اساس محتوای پست شما و هشتگ های مشابه در صنعت شما است.

برای استفاده از آن، یک هشتگ را در نوار جستجوی ابزار تایپ کنید، “پیشنهاد” را بزنید و بلافاصله هشتگ های جدیدی ایجاد می کند که بر اساس میزان ارتباط مرتب شده اند.

تاکتیک شماره 2: در صفحه جستجوی اینستاگرام سرچ کنید.

صفحه جستجوی اینستاگرام منبع الهام خوبی برای استراتژی هشتگ اینستاگرام شماست.

برای بهترین نتایج، کلمات کلیدی مرتبط با برند یا محتوای خود را جستجو کنید و نتایج «برتر» را بررسی کنید.

بنابراین به هشتگ‌های مختلف استفاده شده و اینکه آیا می‌توانند برای محتوای شما کارایی داشته باشند، توجه داشته باشید.

تاکتیک شماره 3: با استفاده از ابزار جستجوی هشتگ گذاری در اینستاگرام، حجم هشتگ را بررسی کنید.

اگر یک هشتگ قبلا روی میلیون‌ها پست استفاده شده باشد، این احتمال وجود دارد که پست شما در بین این توده از پست ‌ها غرق شود.

از طرف دیگر، اگر یک هشتگ فقط چند صد پست داشته باشد، احتمالا هیچ کس آن را در صفحه جستجوی اینستاگرام جستجو نمی کند.

برای یک میانه امن، هشتگ هایی با بین 10 تا 200 هزار پست را هدف قرار دهید.

برای بررسی حجم پست هشتگ، به ابزار جستجوی برچسب اینستاگرام در صفحه جستجو بروید.

این یک راه عالی برای بررسی هشتگ های شما است و همچنین می تواند الهام بخش مناسبی باشد.

به عنوان مثال، ممکن است یک هشتگ خاص پیدا کنید که با یک کلمه کلیدی شروع می شود، اما دارای حجم بسیار معقول تری از پست ها است.

 

هشتگ گذاری در اینستاگرام

 

آیا باید از هشتگ در قسمت کپشن یا کامنت اینستاگرام استفاده کنید؟

اینستاگرام تایید کرده است که هشتگ‌ها هم در کپشن پست و هم در بخش نظرات یا کامنت ها موثر هستند.

بنابراین کاملا به شما بستگی دارد که می‌خواهید آنها را در کجا به اشتراک بگذارید.

البته مهم است که به موقع بودن هشتگ گذاری در اینستاگرام را در نظر بگیریم.

اگر به صورت دستی هشتگ‌ها را در بخش کامنت ها ارسال می‌کنید، باید به محض انتشار پست خود این کار را انجام دهید.

نکته: اگر از ابزارهای  مثل Later’s Instagram استفاده می‌کنید، می‌توانید برای اولین کامنت برنامه‌ریزی کنید تا همزمان با پست شما منتشر شود.

این کار یک راه عالی برای تمیز نگه داشتن و زیبایی کپشن شماست.

در حالی که همچنان از تمام مزایای قرار گرفتن در معرض یک استراتژی خوب هشتگ گذاری در اینستاگرام بهره مند می شوید.

ابزار Later’s First Comment به شما امکان می دهد یک نظر را دقیقا همزمان با انتشار پست خود برنامه ریزی کنید.

چگونه با استراتژی هشتگ گذاری در اینستاگرام، در زمان صرفه جویی کنیم؟

یافتن 20 تا 30 هشتگ تازه برای هر پستی که به اشتراک می گذارید بسیار وقت گیر است.

اما راه هایی برای کارآمدتر کردن این فرآیند وجود دارد.

یکی از راه‌ها این است که فهرست‌هایی از 20 تا 30 هشتگ را تنظیم کنید که با مضامین اصلی محتوای شما همخوانی دارند.

و می‌توانید به سرعت آنها را تنظیم کرده و به هر پست خود اضافه کنید.

هشتگ گذاری در اینستاگرام روشی قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان جدید و رشد حساب اینستاگرام شما هستند.

اما برای دیدن نتایج بزرگ، به زمان و تلاش نیاز دارید.

استراتژی هشتگ گذاری در اینستاگرام، همچنان یکی از موثرترین راه ها برای رشد در اینستاگرام است.

مطالب مرتبط
گذاشتن دیدگاه

ایمیل تان را وارد نکرده اید .وارد کردن ایمیل الزامی است