معرفی ایده های خلاقانه پست و استوری اینستاگرام
اینستاگرام امروزه یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است.
در این مقاله با عنوان ایده های خلاقانه پست و استوری اینستاگرام، ایده ها و ابزارهای مفید، اطلاعاتی در مورد بسیاری از موضوعات،
برای افرادی که می خواهند در اینستاگرام پست و استوری های جذاب منتشر کنند، ارائه خواهیم کرد.
این پلتفرم که روزانه میلیونها نفر در آن ثبتنام میکنند، با دیگران تعامل میکنند و حتی برای خرید محصول تصمیم میگیرند، روز به روز به رشد خود ادامه میدهد.
اینستاگرام علاوه بر کاربردهای شخصی، توسط مشاغل تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
از جمله اهداف برندها از استفاده از اینستاگرام، دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش آگاهی از برند، با اشتراک گذاری پست و استوری است.
در واقع، با اضافه شدن قابلیت اینستا شاپ به اینستاگرام، همه می دانند که برندها قصد دارند محصولات خود را در این پلتفرم به فروش برسانند.
یکی از چیزهای جالب در مورد اینستاگرام این است که محتواهای مختلفی وجود دارد که می توانید به اشتراک بگذارید. اینها شامل پستهای داخل پیج، ویدیوهای IGTV، ویدیوهای زنده و استوری ها میشود.
از بین همه این محتواها، استوری ها احتمالا منحصر به فرد ترین و جالب ترین نوع هستند.
از آنجایی که آنها فقط 24 ساعت دوام می آورند و شما مجاز به اضافه کردن برچسب به آنها هستید، به شما فرصت های زیادی برای انتشار محتوای خلاقانه می دهند.
در ادامه به چند مورد از ایده های خلاقانه پست و استوری اینستاگرام اشاره می کنیم.
مقاله مرتبط: افزایش بازدید استوری اینستاگرام
6 مورد از ایده های خلاقانه پست و استوری اینستاگرام
-
طرفداران خود را درگیر کنید!
اینستاگرام چندین استیکر ارائه می دهد که به راحتی می توانید طرفداران خود را درگیر کنید.
اینها عبارتند از برچسب “سوالات”، جایی که می توانید یک سوال بپرسید و به طرفداران اجازه دهید پاسخ ها را تایپ کنند، و “نظرسنجی”، که در آن افراد می توانند پاسخی را از بین 2 گزینه انتخاب کنند.
از ایده های خلاقانه پست و استوری اینستاگرام، این است که میتوانید از این ۲ استیکر بهعنوان یک راه سرگرمکننده برای جذب فالوورها یا تحقیق و درک مخاطبان خود استفاده کنید،
تا بتوانید محتوایی را که میخواهند ببینند به اشتراک بگذارید.
-
ویدیوهای طولانی تر را به عنوان استوری منتشر کنید!
یکی از راههای ارسال ویدیوهای طولانیتر، IGTV است، اما افراد کمی از آن استفاده میکنند، بنابراین نمیتوانید مطمئن باشید که تعامل مطلوبی در شبکه اینستاگرام خواهید داشت.
ارسال این ویدیوها به عنوان استوری جایگزین بهتری خواهد بود.
استوری ها فقط می توانند 15 ثانیه باشند، اما محدودیتی برای تعداد اسلایدهایی که می توان به استوری اضافه کرد وجود ندارد.
بنابراین از ایده های خلاقانه پست و استوری اینستاگرام، این است که می توانید یک ویدیوی بسیار طولانی بگیرید و آن را به چند قسمت تقسیم کنید و به صورت یک سری استوری متوالی منتشر کنید.
-
یک کاتالوگ محصول ایجاد کنید!
بیو instagram شما فقط می تواند 150 کاراکتر باشد.
کافی است کمی در مورد خود به مردم بگویید و از آنها بخواهید شما را دنبال کنند یا روی لینک موجود در بیو کلیک کنند.
بنابراین اگر میخواهید در مورد محصولات خود و نحوه یافتن آنها بیشتر به مردم بگویید، باید یک استوری ویژه اینستاگرام، با کاتالوگ محصولات خود ایجاد کنید.
این کار یک راه موثر برای تبلیغ محصولات شما و افزایش ترافیک است.
-
معرفی مطلوبی از فروشگاه خود ارائه دهید.
راه دیگر برای ترغیب مردم به بازدید از فروشگاه شما این است که یک ویدیوی کوتاه یا نمایش اسلاید به صورت استوری را به اشتراک بگذارید
که به مردم امکان بازدید از فروشگاه/کسب و کار شما را می دهد.
اگر از نظر ظاهری کاملا زیبا باشد، افراد بیشتری می خواهند خودشان آن را بررسی کنند. همچنین می تواند به آنها ایده دهد که در هنگام بازدید از کجا و چه چیزی پیدا کنند.
یک نمونه، ویدیو از دانشگاه نیویورک است.
که در آن چند عکس از محوطه ی زیبای دانشگاه به اشتراک گذاشته شده است.
این امر دانشجویان بالقوه دوستدار طبیعت را به یک تور واقعی ترغیب می کند.
بنابراین به این فکر کنید که مشتریان بالقوه شما بیشتر از یک تور ویدیویی چه چیزی می خواهند، و آن را به آنها بدهید.
-
آموزش ها را به موقع به اشتراک بگذارید.
از آنجایی که استوری های اینستاگرام فقط 24 ساعت طول می کشند، باید محتوای به موقع ایجاد کنید.
80 درصد از کاربران اینستاگرام مایلند ویدیوهای آموزشی بیشتری را تماشا کنند.
-
اجازه دهید اینفلوئنسرها اکانت شما را معرفی کنند!
از ایده های خلاقانه پست و استوری اینستاگرام، این است که یک فرد تاثیرگذار را برای معرفی اکانت خود انتخاب کنید.
آنها مطالب را از دیدگاه خود به اشتراک خواهند گذاشت. ایده های جدید می توانند تعامل را افزایش دهند.
به این ترتیب، شما نیز باید از اینفلوئنسرها بخواهید تا اکانت شما را معرفی کنند و محتوایی را که فکر می کنند دنبال کنندگان شما دوست دارند، پست کنند.
پس از پایان کمپین، میتوانید تحلیلهای خود را بررسی کنید تا ببینید آیا استوریهای اینفلوئنسر موثر بوده است یا خیر!
تاکتیک دیگری که میتوانید امتحان کنید این است که بلاگرها، محتوایی را برای تبلیغ پیج یا محصولات شما در پیج خود منتشر کنند.