0
0

افزایش فروش اینترنتی

179 بازدید

افزایش فروش اینترنتی با انجام کدام مراحل امکان پذیر است:

افزایش فروش اینترنتی  برای همه ی کسب و کارها دارای تاثیر زیادی است برای همین علت مهم نیست که شما به چه کاری مشغول هستید ولی باید سعی در آموزش افزایش فروش اینترنتی برای وب سایت خود باشید تا به این وسیله موجب بازسازی آن و در نهایت رشد و رونق کسب و کار خود شوید. راهکارهایی که برای افزایش فروش اینترنتی وجود دارد به این صورت است:

  • تهیه ی یک لیست از اهداف خود
  • میانگین فروش شما چند است و دوست دارید چقدر به درآمد شما اضافه شود؟
  • بررسی میزان درآمد رقبای شما
  • هدف ها و میزان درآمد شما منطقی می باشد؟
  • در صورت فروش حضوری میزان درآمد شما چقدر است؟
  • انگیزه ی کافی برای کارهای سخت دارید
  • نیرو و توان کافی برای انجام امور اینترنتی را دارید و یا برای فروش اینترنتی ادمین استخدام می کنید؟

بعد از پاسخ گویی به سوال های بالا می توانید  مراحل زیر را برای انجام افزایش فروش اینترنتی انجام دهید.

  1. بهینه سازی سایت سئو
  2. تغییرات تکنیکی سایت
  3. تغییرات در شیوه بازاریابی
  4. استفاده از همه فضای آنلاین

از اصلی ترین عوامل جهت افزایش فروش اینترنتی رعایت همین چهار مورد هستند که به بررسی دو مورد از آن ها می پردازیم:

افزایش فروش اینترنتی

 

بهینه سازی سایت سئو برای افزایش فروش اینترنتی :

اصلی ترین بخش فروش آنلاین سئو سایت است. سئو موجب می شود تا وب سایت شما خیلی بهتر و سریع تر توسط مخاطبین هدف دیده شود و به این صورت وب سایت شما از بازخورد بالایی برخوردار می شود و این یعنی فروش بیشتر, برای این کار باید در انتخاب کلمه ی کلیدی حساسیت به خرج داده تا بتوانید یکی از اصلی ترین موارد سئو را رعایت کنید. از نکته های مهم در بهینه سازی سئو به شرح زیر است:

  • در صورت عدم دانش و آگاهی کافی در زمینه ی سئو می توانید از مشاوران و کارشناسان در این زمینه کمک گرفته تا به این وسیله سئو سایت خود را تضمین کنید.
  • تهیه ی یک تولید محتوای یونیک که به هیچ عنوان نباید مطالب شما کپی داشته باشد و باید به صورت منحصر به فرد برای سایت شما بوده و مطابق با موضوع سایت باشد.
  • تنها به اقدام تولید محتوا و پر کردن سایت خود با مطالب نباشید, سعی کنید تولید محتوای با کیفیت داشته باشید چون این مورد می تواند بهترین روش برای افزایش فروش اینترنتی وب سایت شما باشد. برای همین علت تنها درنوشتن تولید محتوا برای بالا آمدن رتبه ی سایت خود نباشید بلکه سعی در جذب کاربر برای وب سایت خود باشید.
  • سعی در انتخاب بهترین کلمه های کلیدی برای محتواهای خود باشید چون کلمه ی کلیدی تنها راه اتصال کاربر به سمت وب سایت شما می باشد.
  • این گزینه را فراموش نکنید که رعایت اصول تکنیکال سئو از اصلی ترین موارد سئو سایت شما می باشد پس حتما تمامی این تکنیک ها را برای وب سایت خود رعایت کنید.

تغییرات تکنیکی سایت  برای افزایش فروش اینترنتی:

برای افزایش فروش اینترنتی بهترین راه این است که خود را جای کاربری که قصد خرید اینترنتی دارد گذاشته به این وسیله می توانید نیازهای او را درک کرده و بدانید که شما حاضر به خرید از وب سایت خود هستید یا نه؟ یا این که شما بعد از انجام کلی هزینه برای طراحی سایت خود باز هم از فروش اینترنتی تاثیری نمی بینید؟ و یا بعد از رعایت تمامی اصول سئو و پیاده سازی آن ها بر روی وب سایت خود همچنان از عدم فروش اینترنتی برخوردارید ؟ پس نتیجه می گیریم که وب سایت شما کاربر پسند نمی باشد, برای رفع این مشکل علاوه بر داشتن سئو سایت باید برخی از اصول و تکنیک و بازاریابی مناسب در آن را جهت افزایش فروش اینترنتی رعایت کرد. به صورت مختصر به این تکنیک ها و اصول در پایین اشاره شده است:

  • پرسونای مخاطب: در صورت این که کاربران احساس کنند که پیشنهاد ارائه شده توسط وب سایت متناسب با سلیقه ی آن هاست درصد مشتری شدن آن ها خیلی زیاد می شود. با ذکر یک نمونه این مطلب را برای شما واضح تر می کنیم: مثلا یک شخصی قصد خرید لباس مخصوص برای کار را دارد, وب سایت برای آن یک لیست مخصوص به شرح زیر آماده کرده است:

جنسیت, سن, سایز, محل و جایی که مشغول به فعالیت است. منظور از تهیه ی این لیست برای مشتری این است که هدف مشتری را مشخص کند  و بداند که مشتری قصد خرید لباس برای محل کار را دارد وبعدا اقدام به معرفی آن  می کند. به این کار وب سایت پرسونای مخاطب می گویند. که از اهداف آن  شناخت نیاز ها و گروه های مشتری و خواسته ها و مواردی که مورد نیاز و استفاده ی مشتری است می باشد. پرسونای مشتری را می توان به این صورت نیز بیان کرد شناسایی مشتری های خاص که قصد آشنایی و پیشنهاد محصول های خاص خود را به آن ها دارید. در صورت ایجاد تغییرات تکنیکی سایت خود برای پرسونای خریدار موجب می شود که راجع به درخواست های آن ها و نیازشان صحبت کنید.  به دلیل این که مشتریان به خود اهمیت ویژه ای قائل هستند به صورت متقابل این انتظار را از صاحبان و کسب و کار را نیز دارند. در صورت ایجاد پرسونای مخاطب  می توانید وضعیت آن ها و تردید ها و نیازهای مشتری را به صورت مستقیم شناسایی کرده و سایت خود را مطابق با خواسته های آن ها تنظیم کند.

بالا بردن ترافیک سایت برای افزایش فروش اینترنتی به چه صورت است:

بالا بردن ترافیک سایت: یکی دیگر از مهم ترین روش ها برای افزایش فروش اینترنتی بالا بردن ترافیک سایت است,  که به دو صورت هدف قرار دادن اشخاص مناسب و ارسال پیام درست در زمان درست است. این جمله کاملا غیر ممکن است : خریداری لوازمی که افراد به آن ها نیاز ندارند, با فرض بر این مثال که وب سایتی که فروشنده ی فرش و قالیچه هست و به روشی شما را به سمت سایت خود برده است به طبع شما از آن سایت در صورت عدم نیاز خریداری نمی کنید, این بدان معناست که من فرش دارم و نیازی به خرید مجددا آن را هم ندارم و به همین علت من مشتری شما نخواهم شد.

بر همین اساس می توان گفت که برای داشتن ترافیک زیاد, انتخاب مشتریان باید به صورت مناسب  باشد. در صورت هدر ندادن منبع هایی که موجب افزایش ترافیک می شود می توان فروش خود را زیاد کرد. و همچنین در صورت داشتن بازاریابی مناسب می توانید مشتریان زیادی را برای خود پیدا کنید, به این روش که برای تبلیغ های خود رسانه ی مناسب را انتخاب کنید و پیام های درست و جذاب را برای آن ها ارسال کرده و سعی در ارائه ی پیشنهادها و آفرهای مناسب برای مشتریان خود داشته باشید. در این صورت به صراحت می توان گفت که بزرگترین خدمات بازاریابی را برای وب سایت کسب و کار خود آغاز کرده اید. داشتن پرسونای مخاطب همراه با رسانه های تبلیغاتی صحیح و درست که موجب افزایش مشتری برای وب سایت کسب و کار شما می شود می تواند به عنوان یک معجزه برای افزایش فروش اینترنتی  کسب و کار شما شود.

 

 

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://viraseo.ir/?p=6264
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

نظرات

0 نظر در مورد افزایش فروش اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.